
Kraft Heinz Warsaw. Przestrzeń zainspirowana marką
28.04.2025 / W Workplace z dumą tworzymy przestrzenie, które uosabiają unikalną tożsamość naszych klientów. Nasza kolejna współpraca z Kraft Heinz w Warszawie to przemyślany projekt dla wyrazistej marki. Inspirujące środowisko pracy, odpowiadające na potrzeby użytkowników i świadome wpływu na środowisko.
Nowa warszawska przestrzeń Kraft Heinz to 1,5 piętra w kompleksie Harmony Office Park. Strefy pracy, miejsca spotkań oraz przestrzeń pokazowa z pełną kuchnią pozwala na pełne doświadczenie marki. Drugi obieg i ponowne wykorzystanie elementów z poprzedniego biura (również naszego autorstwa!) przyniosło oszczędności dla środowiska i budżetu klienta. Wszyscy na tym zyskują.
Wyrazisty projekt dla legendarnej marki
Projekt powstał w oparciu wizualną tożsamość Kraft Heinz, twórczo reinterpretując globalne wytyczne. Celem była spójność z charakterem organizacji i zespołu. Paleta kolorystyczna opiera się o jasnobeżową bazę, służącą jako tło uzupełnione wyrazistymi barwami marki. Unikalności dodają elementy, takie jak fantazyjny blat recepcyjny czy ikoniczne ekspozycje butelek ketchupu.
Funkcjonalność w zestawie
Czwarte piętro służy jako przestrzeń pracownicza, natomiast piąte piętro zostało przeznaczone na funkcje wspólne i specjalistyczne. Znajdują się tam sale konferencyjne, nowoczesna kuchnia pokazowa, studio fotograficzne oraz przestrzeń eventowa z mobilnymi ścianami, umożliwiająca organizację town halli i szkoleń. Każdy obszar odzwierciedla nacisk Kraft Heinz na wszechstronność i innowacyjność.
Kreatywne ponowne wykorzystanie i zrównoważony rozwój
Zrównoważony rozwój był kluczowym elementem projektu. Istniejące meble z poprzedniego biura zostały ponownie wykorzystane i harmonijnie wkomponowane w nową przestrzeń, uzupełnione o elementy pozostawione przez poprzedniego najemcę. W strefie chill wykorzystaliśmy unikalne lampy z logo Kraft Heinz oraz meble z poprzedniej lokalizacji, tworząc miejsce, z którym pracownicy mogą się utożsamić po przeprowadzce.
Technologia i precyzja
Projekt został zrealizowany przy użyciu technologii BIM (ArchiCAD), co zapewniło precyzyjne planowanie i wykonanie. Takie podejście ułatwiło współpracę między interesariuszami oraz utrzymanie najwyższych standardów dokładności projektowej.
Przestrzeń dopasowana do tożsamości marki
W Workplace wierzymy, że każdy projekt powinien rezonować i wzmacniać DNA marki klienta, jednocześnie wspierając funkcjonalność i współpracę. Dla Kraft Heinz stworzyliśmy angażującą i adaptacyjną przestrzeń biurową, która celebruje ich markę, wspiera działalność regionalną i inspiruje kreatywność. Mniam!
Wsparcie w całym procesie
Wspieraliśmy dodatkowo klienta w kluczowych momentach procesu w formule project monitoring, m.in. weryfikując zapisy umowy oraz wyceny. Dzięki naszemu zaangażowaniu udało się wynegocjować ponad dwukrotnie wyższą kontrybucję finansową do projektu ze strony wynajmującego, jednocześnie optymalizując budżet całej inwestycji o niemal 30%.
Nie optymalizowaliśmy za to oczekiwań klienta, które od początku były wysokie. Jednocześnie chcieliśmy przeskoczyć samych siebie i stworzyć dla Kraft Heinz jeszcze lepszy projekt niż 5 lat wcześniej. To, co udało się osiągnąć w tym projekcie, napawa nas dumą i optymizmem. Najważniejszym potwierdzeniem są zadowoleni użytkownicy i pozytywny feedback ze strony klienta.
Zakres naszego opracowania
Etapy projektu:
-
- Ustalenie celów klienta
- Space planning
- Stworzenie koncepcji wnętrza i wytycznych do projektu wykonawczego
- Zestawienie mebli ruchomych i zieleni
- Koncepcja space brandingu w oparciu o globalne wytyczne
- Koordynacja i nadzory
Dane liczbowe projektu
-
- Metraż: 1027 m²
- Budynek: Harmony Office Centre C
- Liczba stanowisk pracy: 85
- Liczba pracowników: 100+
- Długość trwania projektu: 2023 – 2024
Zespół
- Zarząd: Bogusz Parzyszek
- Zespół projektowy: Zofia Kurczych, Małgorzata Romanowicz, Rafał Mikulski, Paweł Deroń
- Prowadzenie projektu po stronie Workplace: Paweł Kołodziej
- Zespół projektowy po stronie Kraft Heinz: Marta Sowul, Karolina Ręczajska-Szałanek, Wojciech Maliszewski, Katarzyna Smęt
- Generalny Wykonawca: Interbiuro
- Zdjęcia: Adam Grzesik